Thursday, July 31, 2008

serabut

adoi....kenapalah ada perasaan mcm nie...aku x pernah rasa nak quit dr satu2 benda yg aku dah buat...tp for this accp program...aku rasa mcm x keruan..x tau nape..for the 1st week mmg rasa best jer..tp bila dah masuk 2nd week aku rasa mcm fedup n lemah semangat..aku x tau mana ilangnyer semangat tu..ntah di aterbang kemana entah..nak kata sbb zoe x pilih sapa2 ending sindarela z jgk...apa kena mengena dia dgn idup aku....tp 2lah aku x taulah...nak xplain mcmana....huhuhu...rasa sedih sgt....so..smlm pun i call my mum....nyatakan perasaan yg bertandang sekarang nie....huhuhu...my mum said just quit n find other job....wah...sooo senang jwpnnyer... :D sooo now i've make a decission to quit from tis...program..sgt sedih sbnrnya...tp..i think tis is for my own good..maybe ada sesuatu disebalik semua nie....wawawawawa.....thx to all my fwens here.....thx for being my good fwens....bkn sng baru kenal nak baik..tp diaorg nie mmg best....wan saaaaayaaaang sgt korang....huhuhu..nak luahkan secara real takut nangis..soo sapa2 accp yg terbaca blog nie....tlg smpikan pada sume....muax2...sy sgt korang...

2 comments:

  1. elek wan...sabo bebanyak yer.. keje mana yg c de pressure. semua keje dlm dunia ade stress. x de keje yg senang... So, byk2 sbr dan kalau rasa mcm dh nk putus semangat tu. byk2 istighfar n selawat yer.. Insyaallah.. Go Wan..!! Go Wan..!!

    ReplyDelete
  2. thx zai,....huhuhuhuu...
    tp skrg alhamdulillah..adalah jgk keje.. :D

    ReplyDelete

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template