Sunday, December 19, 2010

11th anniversary!!! muax!


"For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right

For every dream you made come true
For all the love I found
in you
I'll be forever thankful baby
You're the one who held me up
Never let me fall

You're the one who saw me through through it all"

HAPPY 11th anniversary sayang…

Hurm..x sangka dah 11 tahun kita kenal n hampir 2 tahun kita menjadi suami isteri…n now anak kita dah masuk 6 bulan…I really2 love u so much!n thx for the flowers…so cantik!:D x sgka papa sgt2 ingat tarikh nie..mama hampir terlupa pasal tarikh nie..hahaha so nyanyuk!patutlah pg2 papa kuar nak pg kedai tup2 blk bwk ‘sesuatu’ I LIKE!cantik sgt!!!nway I’ll always love u..walaupun kadang2 mama rasa mcm marah sgt dkt papa..tp sbnrnya mama geram kat papa…hahahaha..nway…teruskan perangai kebudak-budakkan nada..sbb I like!:P

Hurm unt memeriahkan lg ulang tahun kita perkenalan kita kat sini ayg nak reveal satu benda rahsia…jatuh saham i..nway papa…I love u @first sight!!!!huhuhuhu muah2!!!thx for the flower!

p/s:enHubby suruh kira ada berapa kuntum bunga tu..n I told ada 12roses..dia kata knp 12?i donno..then he said…11roses tu tanda 11 thn kita kenal…n the pink 1 gonna turn red nxt year..tanda 12 thn usia perkenalan..sooooo sweettt…(puji hubby sendir..bluek!)


.::LOVE is in the air::.

3 comments:

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template