Tuesday, February 26, 2008

kawan


tetiba je nak tulis pasal kawan..smlm aku ada terima email dari srg kwn..hurm..nak kata aku nie dah lupa kwn x jgk..sbb aku rasa diaorg yg lupa aku.. :( terutama kwn2 yg dah lama terpisah (rindu sgt kt kwn2 sek.ren).. bilalah bleh jmpa blk ngan diaorg sume...masa raya hari 2 adalah bebrp org yg dtg umah..i really appreciate it..rasa best sgt...tp x brp nak mesra..almaklumlah..baru jmpa blk..dia jd mcm mula2 nak kenal semula :D...yg x dtg@x dpt dgt adalah jgk yg aku tgk kehidupan baru diaorg dlm blog@fs diaorg je...rasa happy sgt bila tgk sume kwn2 dah berjaya...harap diaorg sume akan sentiasa berbahagia sehingga ke akhir hayat.... :)



2 comments:

  1. thanx to d internet we can at least tahu ape cite geng2 yg lain ek?? well ope to keep in touch!

    ReplyDelete
  2. a'ah...tp kalu dpt jmpa n smbg mcm dulu lg best kan..nway,harap sume kita akan dpt jmpa satu hari nanti.. :)

    ReplyDelete

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template