Friday, August 15, 2008

SELAMAT CUTI SEKOLAH....hahahaa semenjak jd 'cikgu' nie....baru rasa cuti sekolah nie pun ptg bg cikgu...hahahaha...selama nie rasa murid jer yg best cuti sekolah...cikgu pun best...:D walaupun baru 2 hari bergelar 'cikgu' aku dah rasa tertarik dgn title nie...murid sekolah semua hormat..hehehee...rasa bangga giler...(walaupun bkn reti sgt nak ajar bebdk nie.. :S) hari nie satu kelas jer math...lain semua subjek english...so yg kelas sepatutnya aku ajar math tu aku boleh suh diaorg wat revision...after school holiday baru aku ngajar...hahahahah....past 2 kelas english pulak...bdk2 nie budget aku x ngajar ar...sekali..hahahaha padan muka diaorg...aku ajar jgk! walaupun nak cuti....aku still ajar..sbb kalu diaorg x siap kat kelas...diaorg bleh wat kat umah...so td english kelas F2 aku ajar preposition... :D speking london ar apa lg... :)) ntah bebdk tu phm ke x...tp last2 aku translate jgklahg..sbb kesian tgk diaorg tercengang2 apa yg aku ckp...aku x pasti samada english aku power sgt smpi x bleh paham @ seblknya... :)) last period..aku ngajar kelas F1....ya allah kelas bdk pandai...tp nakal jgk...nama pun bdk2 kan????hehehehe...sooo layannnnn...tp td tup2 aku dpt call dari kolej gemilanh KL aku smlm baru send resume mintak jd librarian...tup2 dia suh dtg interview nxt tuesday unt jd lect...dia kata keptsn aku x layak unt jd librarian..(adakah itu satu pujian@sindiran.. :))) ) so nxt week cuti sekolah aku akan pergi interview kat kolej tu..mana tau...nasib aku kat situ...nway...till nxt ttime....bye2...xoxo

0 comments:

Post a Comment

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template