Wednesday, August 6, 2008

hari nie dah masuk hari ketiga aku quit dr accp program...kadang2 aku rasa menyesal kuar dari program tu...tp it's all depend on me...my future now in my hand... akulah akan membentuk segala2nya...nxt week aku akan mulakan tugasan baru sebagai seorang pendidik.walaupun hanyalah 'sandaran' tp aku akan cuba yg terbaik unt mendidik anak bangsa... :D


tp...insyallah tis weekend aku akan g ke johor...dimana tempat aku blaja dulu..UTHM unt amik jubah sempena comvocation pada 24hb8 akan datang....hai....pejam celik...pejam celik...dah abis blaja dah aku nie..dah nak konvo pun...hehhe...ingat lg masa mula2 smbg degree...rasa mcm adoi!sshnyer kalu nak dibandingkan dgn diploma...tp ...bila dah abis degree...rasa mcm 'eh!dah habis dah???'huhuhuh...cpt sggh masa berlalu...2 1/2 aku berada di UTHM...mcm2 benda yg dah dipelajari....n aku sgt bertuah kerana mempunyai kawan yg boleh digelar sahabat..dan pensyarah yg sgt2lah best....to my faculty dean....you ROckS! dean fakulti aku mmg best...dia mmg mempunyai ilmu yg baik...samada duniawi atau ukhrawi...to Prof.Mus..you simply the best!(x sbr nak jmpa prof convo nanti....mana tau...prof kasik ruang smbg master..wawawawa)


setelah bergelar penganggur semula...stlh quit dr training...aku telah menjadi seorg pelawat Jobstreet n JCS yang setia.....n by jgk dah aku apply...bkn apa...guru sandaran ttp keje...tp..pas settle x kan nak 'sandar'lg kot...keje harus dicari...n skrg nie tgh tggu jgk ler surat dr SPA bg mengetahui samada aku dpt x menduduki test 23hb8 nie...hope adalah surat2 twrn keje..menjenguk peti surat umah aku nie....walaupun skrg dok KL tp..alamat ttp perak....


ha!dahlah tensen xde keje...tetiba td my Mr.GgglyBear call menyatakan dia xleh trn KL tis weekend!!!sgtlah marah ok!tp x kisahlah...lg lama x jmpa lg bagus...hehehhe..ha...sblm tamatkan post kali nie...nak pesan pada kwn2 sekolah menengah yg baca blog nie...tlg2 sgt2 jgn percaya rumors yg menyatakan ari tu aku g sekolah hantar jemputan kawin..ari tu aku tmn member kita mieza...hantar kad kawin dia...ok..till then...luv ya! muax!


jalan cerita aku akan di atur oleh aku sendiri...


seperti buah catur yg diatur strateginya


oleh pemain....supaya memperolehi kemenangan... :D

0 comments:

Post a Comment

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template