Thursday, October 16, 2008

darah...


:head_05:selamat pagi.... hari nie tetiba je kawan aku si librian tu tanya aku darah jenis apa..ingatkan mende...rupa2nya nak kasik KEPERIBADIAN MELALUI DARAH so nielah kesimpulannya...:head_09:


Jenis Darah : AB Keperibadian :

Orang yang bergolongan darah AB ini mempunyai perasaan
yang sensitif dan lembut.
penuh keprihatinan akan perasaan orang lain dan selalu
mengambil berat dan berhati-hati
Namun mereka keras dengan diri mereka sendiri dan juga dengan orang-orang yang dekat dengannya Mereka seolah mempunyai dua keperibadian Mereka sering menjadi orang yang sentimental dan memikirkan
sesuatu terlalu dalam
Mereka mempunyai banyak teman, tapi mereka memerlukan waktu untuk bersendirian bagi memikirkan persoalan dan masalah mereka sendiri

hurm...sama...:head_09:...n si 'cekodok' nama timangan librian nie :head_22: siap ckp kalu aku x ckp darah bila dah bersalin nanti leh mintak dia...glo apo...kawin pun belom...:head_16:
nway thx...sbb aku akan senaraikan ko sbg salah seorg penderma darah untuk aku kalu aku x ckp darah... :D

0 comments:

Post a Comment

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template