Friday, November 7, 2008

bz bee

hahaahaha..i'm really bz women rite now!!!huhuhu..since my college going to be visit by MQA...all the staff was really2 busy...padahal MQA cuma nak dtg accredate subjek BIS jer...tp satu college up n down...

this whole week..aku n rakan2 sekerja ditugaskan buat keceriaan...wtf???adakah MQA nak tgk keceriaan???xkan???dia nak accredate subject!not the decoration!!!!wawawawa....aku jd tensen jak..keje aku dah berlambak2...dgn sistem smart cardnya lagi....huhuhu...so x tau nape satu hari tu aku mendapat kekuatan unt bg tau kj aku..yg aku nie wat OT not unt membuang masa wat benda xde kaitan dgn aku.aku nak siapkan nota2 stdnt aku!2 yg penting....hahahah..diatas keberanian aku tu..aku berjaya melarikan diri dr m'buat decoration. :P

n today...aku wat deco coz alhamdulillah sistem ok!tip top!tp org2 atas x cek lg..:P aku wat deco hari nie sbb ada alasan aku yg sendri...alasannya adalah..aku xmo dtg kolej sabtu n ahad nie!!!aku nak g fitness!!!dah a week aku x g!!n aku nak settlekan belen2 nota kat umah jer!!!kalu aku g kolej esok aku kena wat keje lain!!!!

hari nie si 'bdk' librarian ada kasik satu 'telekan' yg dia dah buat berdasarkan brthday aku....tp aku x ltk lg kat sini hasil tilikan dia..coz..sggggtttt ngantuk skrg nie...oklah...bye!!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template